ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





قانون من

سلام

هرجا هستید شاد باشید

 

قانون من

 

توی قانون من عشق و عاشقی یه بازیه

یه توهم و خیال تو عالم مجازیه

 

توی قانون من عشق دروغ محض آدماست

جملهء بی تو میمیرم عزیزم یه ادعاست

 

توی قانون من عاشقی یه جرمه و گناه

حاصلی نداره جز تنها شدن میون راه

 

توی قانون من عشق و عاشقی یعنی حروم

چون با گریه آخرش هرچی که هست میشه تموم

 

توی قانون من حکم عاشقی جون دادنه

روبروی آدما حتی خدا ایستادنه

 

توی قانون من حرف دل سپردن باطله

بخدای آسمون عاشق شدن بی حاصله

 

توی قانون من عشق یه جزئی از خیانته

توی آغوش یکی دیگه یه جا تو خلوته

 

توی قانون من عاشقی فقط یک هوسه

یه روزی سیر که میشن به همدیگه میگن بسه

 

توی قانون من عاشق یه روزی خسته میشه

میره و نمیمونه رو وعده هاش تا همیشه

 

توی قانون من هرکی که میگه دوستت داره

یه روزی یواشکی میره و تنهات میذاره

 

توی قانون من اون که پیشته یه روز میره

تو چشات زل میزنه بهت میگه ازت سیره

 

توی قانون من هرچی تنها باشی بهتره

راحتی چونکه کسی آبروتو نمیبره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 16:23 | |